Sunday, 20 April 2014

Intraduction

Hi, I am Andela. I live in Banja Luka, Bosnia and Herzegovina. I am 16 years old. I am student in Banja Luka‘s Gymnasium. My obsessions are fashion, make-up, beauty, travels, designs and art. My favorite city in whole world is Barcelona. But in the future I would like to live in London. I decided to start this blog because I enjoy reading fashion and beauty blogs. I hope that you all will in joy in my life journey.
You can see down below some of my favorite photos.


Zdravo, ja sam Anđela. Živim u Banja Luci, Bosna i Hercegovina. Imam 16 godina. Pohađam Gimnaziju u Banja Luci. Moje opsesije su moda, šminka, ljepota, putovanja, dizajn i umjetnost. Moj omiljeni grad na cijelom svijetu je Barselona. Ali je bih u budućnosti željela da zivim u Londonu. Odlučila sam da pokrenem ovaj blog zato što uživam u čitanju blogova o modi i ljepoti. Nadam se da će te svi uživati u sa mnom u mom životnom putovanju.
Ispod možete da vidite neke od mojih omiljenih fotografija.









No comments:

Post a Comment