Sunday, 18 January 2015

Skola jezika

Zdravo,
moj danasnji post ce biti o mom iskustu u skolama jezika u inostranstvu. Kada bih krenula da vam pisem o svim svojim iskustvima ovaj post bise pretvorio u knjigu.

Prvi put sam otisla u skolu engleskog jezika u Ascotu, UK 2011. To  mi je bilo prvo iskustvo sa internatom i skolom jezika u inostranstvu. 2012 sam takode otisa u istu skolu. Skola se zove St. Mary's. 2013 i 2014 sam bila u skoli St. Clare's u Oxford-u. U Englesku sam isla uvijek preko agencije iz Beograda EducoTeam. Odlucila sam se da idem preko agencije koja nije iz mog grada zato sto sam zeljela da upoznam sto vise novih ljudi, tako da su moji roditelji izabrali agenciju EducoTeam iz Beograda. Moj savjet za sve koji zele da nauce jezik je da odu u skoli ovakvog tipa. Ove skole su savrsene ako zelite da naucite da govorite i da se oslobodite straha da pogrijesite.

Kada bih opet trebala da idem u skolu engleskog vjerovatno bi se odlucila za skolu u SAD-u. St.Clares je skola koju bih prije preporucila. Mislim da se u njoj vise i ozbiljnije uci. I ucenici imaju vise slobodnog vremena i slobodni su da odlaze do centra grada, kao i da ondlaze do vecih gradova uz pismenu dozvolu roditelja.

Ovaj zimski raspust sam provela u skoli njemackog jezika u Becu. Ovoga puta nisam isla preko agencije, vec iskljucivo preko interneta. Skola u kojoj sam provela dvije nedelje i u kojoj sam upoznala ljude koji su mi za kratko vrijeme postali jako bliski ce mi oststi u najljepsem sjecanju. I nadam se da cu se vratiti u skolu. U sklia ActiLingua vecina ucenika se pripremaju za studiranje sljedece godine. Moja drugarica i ja smo jedine koje smo dosle na samo dvije nedelj, svi ostali u skoli ostaju oko 4 mjeseca. O Becu i ljudima koji tamo zive imam samo rijeci hvale.

Ako nekoga zanimaju detalji o mojim iskustvima neka pise u komentar ili neka se javi na mail.

St. Clare's



St. Clare's

St. Clare's

ActiLingua

ActiLingua

ActiLingua


ActiLingua

ActiLingua

ActiLingua

ActiLingua

St. Mary's

St. Mary's

St. Mary's

St. Mary's

St. Mary's

St. Mary's

St. Mary's


St. Clare's

St. Clare's

xoxo
-A

2 comments: