Friday, 17 April 2015

Nail polish addict

Dobar dan, odlucila sam sam da se posvetim blogu vise nego ikada. I shvatila sam da se moram posvetiti pisanju. Do sada su svi tekstovi bili kratki i poprilicno glupavi. Danasnji post ce biti vezano za moju opsesiju sa lakovima. Ja imam proble. Koliko ja imam lakova? - Preko 100. Moja mama me smatra zavisnikom. Sto je u sustini istina. Novac koji sam potrosila na lakove je toliki je da se bojim izracunati. Najvise kupujem Essie. Ali takođe u mojoj kolekciji ima OPI, China Glaze, Rimmel, Revlon i itd. Prije nekoliko mjeseci sam napravila veliku redukciju lakova, tako da trenutno imam oko 50-ak. Slike koje možete da vidite u nastavku su lakovi razvrstani po firmama...

P.S. Nisam sve lakove ukljucila u ovaj post...



OPI


 Alpine Snow
 Gargantuan Green Grape
 Do They Think I'm Tex-y?
 Midnight in Moscow 



China Glaze


Glacier 80424
There's Snow One Like You
Pelican Gray
Yellow Polka Dot Bikini
Mingle With Kringle
Meet Me Under The Stars



Rimmel

   
500 Peppermint
312 Ultra Violet
702 Simply Sizzling
402 Urban Purple
391 Celebrity Bash
144 Mercury






10 Pop Your Style
08 Pop Your Style
66 Purolish
56 Royal Navy



Kiko


Imena na lakovima su se izbrisala, tako da ne znam kako se zovu. Izvinjavam se...



 Revlon


125
410 Dreamer
571 Posh
040 (Ime se izbrisalo)




 Lorea'l


916 Confettis
917 Jackie Tweed



 Essie


sand tropez
maximillian strasse her
jiggle hi jiggle low



blanc
fiji
muchi,muchi
a cut above



cute as a button
fifth avenue
watermelon



lilacism
bahama mama
shearling darling



naughty nautical
beach bum blu
aruba blue
dive bar


xoxo
-A

No comments:

Post a Comment