Thursday, 16 April 2015

Skolska predstava

Pozoriste je uvijek bilo bitan dio mog zivota. Od ranog djetinjstva sam dosta vremena provodila tamo. Nisam se nikada mislila baviti pozoristem ozbiljno, ali ne mogu da zamislim sebe u budućnosti, a da nisam dio tog svjeta.
Nego da se vratimo na temu ovog posta. Prije par mjeseci smo počeli da pravimo skolsku predstavu. "Gospodin ministar"( obrada Nušićeve "Gospođe ministarke"). U sustini ja sam u ovom projektu reditelj, dramaturg, kostimograf, scenograf, inspicjent, producent, a vjerovatno i tonac. Koliko god da imam posla i da sam odgovorna, iskreno uzivam u druzenju ne samo sa dijelom svog odjeljenja, nego i drugih odjeljenja. Proces pravljenja amaterske predstave nije lagan. Ljudima koji nisu upoznati sa pozoristem potrebno im je objasniti kako sve funkcioniše. 

Kada svi nauče tekst, i ja , naravno uz njihovu pomoć, osmislim kostime, scenografiju, geste, tok igre itd. U nastavku možete da pogledate slike sa jedne od naših generalnih proba. 















                   XOXO 
                 -A

No comments:

Post a Comment